poniedziałek, 20 sierpnia 2012

(A)DRES(S)

h


It really winds me up that people give opinion about others based only on their look. It winds me up more when I insult somebody not knowing this person. I'm so ashamed that in place of adoring humans I make unfair opinions. Why do we forget so easily that each of us is unusual, unique, the only?
Probably because it is easier ,faster and these are the two things the contemporary world demands, unfortunately we forget that people as opposed to things reguire time to get to know.
What's a pity that stereotypes make us blind and "thanks" to them we do not have the possibility to find interesting people, who usually are far more precious than those who are afraid to break the rules.
What's a pity, that easiness is now in demand in place of putting effort. 
_________________________________________________________________________________
Wkurza mnie naturalna tendencja człowieka do szufladkowania ludzi, a fakt, że mimo usilnych prób sama czasem wydaje opinie opierając się tylko na tym jak ktoś wygląda powoduje u mnie poczucie wstydu. Zamiast zachwycać się pięknem drugiej osoby odrazu wrzucam ją w jakieś ramy. Dlaczego zapominamy, że każdy z nas jest inny, wyjątkowy, i właśnie dzięki temu niepowtarzalny? 
Chyba dlatego, że tak jest łatwiej, szybciej, prościej a skoro świat gnając naprzód wymaga od nas tych trzech czynników to powoli odechciewa nam się poświęcić kilku chwil drugiemu.
Bo przecież w dresie to tylko tępaki na sterydach, w różu-blondynki o ilorazie inteligencji tych z dowcipów, facet w rurkach- gej(częściej w użyciu-pedał), w czerni- wyznawcy diabła, nawiedzeni itd. 
Szkoda, że będąc zaślepionym przez stereotypy odmawiamy sobie przyjemności poznania kogoś wartościowego często z życiorysem dużo ciekawszym od osób bojących się chociaż na chwilę wyróżnić się z ogółu. Szkoda po raz drugi, że słowo łatwiej zastąpiło ciekawiej. 
e
a
i
c
trousers-Adidas, blazer-Zara, shirt-Promod, heels-random shop

7 komentarzy:

  1. <3 uwielbiam ten Twój niewymuszony look
    całuję bb

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka ożywia całą stylizacje, a połączenie dresów z szpilkami tego jeszcze nie widziałam :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądre słowa. Przyklejanie obcym osobom, lub nowo poznanym etykietek przychodzi nam bardzo łatwo. Warto sobie odpowiedzieć dlaczego tak jest? Strój powinien wyrażać osobowość,nastrój, w końcu poniekąd do tego służy moda, ale nie warto myśleć schematami i od razu kogoś skreślać na podstawie wyglądu. Często piękno kryje się w środku, dokładnie zakamuflowane. :) Warto tutaj zaglądać, obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzisiejszych czasach "szufladkowanie" jest normalne i najgorsze za razem. Indywidualność = inność, że ktoś jest np. gorszy czy coś w tym stylu ;d
    Bardzo fajna stylizacja ;). Też mam takie spodnie, tylko fioletowe ;)

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie adidasa w tym sezonie totalnie na czasie ;) Zresztą to już klasyk! Szufladkowanie bardzo brzydki nawyk, ale niestety każdemu sie zdarza. Trzeba z tym walczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem stereotypowa, nie przyklejam zadnych etykietek/ latek. Musze wpierw poznac zeby moc wyrazic jakakolwiek opinie. Nauczylo mnie tego zycie, doswiadczenie i wlasnie bledny, jakie popelniamy.

    Podoba mi sie, ubierasz sie podobnie do mnie, nie ma dla mnie tabu w modzie i z gory narzuconych zasad. Lubie miec swoje, nowe, swieze.

    Klasyka jest niesmiertelna ale ja do tego bawie sie moda.

    A wiesz kogo mi przypominasz na jednym z tych zdjec? Juliette Lewis ;-)

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
Your opinion is very important to me.