wtorek, 25 czerwca 2013

Chwyt marketingowy:)

         Moja szafa pęka, a jak wiadomo jakość Ikea ma swoje granice wytrzymałości. Przy którymś otwarciu kiedy po raz setny spędziłam pół godziny szukając czegość konkretnego do ubrania stwierdziłam, (dokonują błyskotliwej analizy, że bardziej opłaca się sprzedaż ciuchów niż zakup nowej szafy), 
CZAS ZROBIĆ PORZĄDEK!
Zazwyczaj wystawiałam swoje rzeczy na Allegro, ale fakt, że muszę płacić prowizję od rzeczy które sprzedaje za grosze w porównaniu z tym ile wydałam na nie doprowadzał mój portfel do rozpaczy. Postanowiłam założyć fanpage'a na Facebook'u gdzie będę wrzucała zdjęcia odzieży i akcesoriów, których chcę się pozbyć.W tym miejscu chciałabym Was wszystkich poprosić o polubienie mojej nowej strony TheBlonde'sCloset. Mam nadzieję, że z Waszą pomocą uda mi się dotrzeć do jak największej liczby osób, tak aby nie doszło do poniżej sytuacji bo wtedy ofiary mogą być śmiertelne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
Your opinion is very important to me.