wtorek, 25 września 2012

AUTUMN LEAVES

b
I  am always sad hearing that fashion bloggers are a dull people caring only about clothes but on the other hand, when I see all those bloggers' affairs I always wonder why looking beautiful come to us more naturally than proper behaviour. Plotting behind someone's back is really exhausting and I have really more interesting things to do instead what is more, it seems pretty obvious that our statistics do not grow directly proportional to the number of negative comments we left on others' blogs. For me my website is a way of expressing myself and if I am supposed to show here my point of view(on fashion for sure;) any kind of  unfair competition has no sense. I am who I am and people(readers) like me or not, visit this page or not. It's completely natural just like autumn after summer, so it is...
___________________________________________________________________________________
Zawsze robi mi się trochę smutno kiedy ktoś uważa blogerki modowe za głupie dziewczyny myślące tylko o ciuchach ale z drugiej strony obserwując aferę za aferą w tym małym choć ostatnio trochę większym światku zastanawiam się jak to się dzieję, że łatwiej nam się ładnie ubrać niż ładnie zachować. Kopanie dołów pod każdym i każdą jest męczące i mnie może z racji wieku (naście już dawno było) zwyczajnie nie przystoi, ale i oczywistym jest, że liczba statystyk nie rośnie wprost proporcjonalnie do chamskich komentarzy zostawionych u innej blogerki. Blog zawsze wydawał mi się miejscem na wyrażanie siebie a skoro mam tu pokazywać mój punkt widzenia mody(przyp.red. jakby ktoś w trakcie mojego wywodu zapomniał)  to jakakolwiek konkurencja jest kompletnie pozbawiona sensu. Jestem taka a nie inna a ludzie(wy) wchodzicie tu bądź nie, lubicie lub nie. Taka naturalna kolej rzeczy coś jak jesień po lecie...

a
d

trousers-newlook/shirt&shoes-zara/watch-fossil.

3 komentarze:

  1. Generalizowanie nas, blogerek często bywa dla mnie frustrujące. Do każdego powinno podchodzić się personalnie, ocenić dopiero po dokładnym rozeznaniu się, a nie po zdawkowych komentarzach i ostatnim poście. I chociaż liczba osób, które mają coś mądrego do powiedzenia znika, to cieszę się,że Ty się dzielnie trzymasz. :) Lubię tutaj wchodzić i czytać Twoje posty. Ciekawa koszula, ładne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja :)

    zapraszam do mnie o Milan Fashion weeku :P

    http://annkie-company.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze fajna koszula :)
    Po drugie zgadzam się, co do tych afer i wrednych komentarzy. Niektórzy chyba nie mogą przezyć bez robienia szumu wokół siebie, a ich własny blog im nie wystarczy, idą dalej i zachowują się dziecinnie i po prostu... żałośnie.

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
Your opinion is very important to me.