niedziela, 19 stycznia 2014

19.01.14


Jestem przewidywalna jak kwiaty w sezonie wiosna/lato - znowu czerń, znowu prosto, bez udziwnień. Jednym słowem - nuda. Albo starość, bo to ona podobno idzie w parze z mądrością. 
A uwierzcie mi, nie ma lepszego rozwiązania niż inwestycja w klasykę. To uczucie, kiedy rano ubierając się spędzasz 5 minut zamiast tradycyjnych 15, bo cokolwiek wybierzesz będzie do siebie pasować jest warte, aby następnym razem bardziej pomyśleć zanim znowu rzucisz się na trend, w którym korzystnie wygląda zaledwie jakieś 1% populacji.


trencz/trench-H&M Trend,
spodnie z eko skóry/faux leather trousers- ZARA TRF,
sweter/ jumper-Cubus,
botki/shoes-Stradivarius
kapelusz/hat-noname

5 komentarzy:

  1. Czerń bardzo Tobie pasuje! Fajnie wszystko dobrałaś, nie jest nudno bo przenika się kilka faktur. Też miałam taki czas że nosiłam tylko czerń i możliwe że jeszcze do tego wróce;)
    P.S płaszcz rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja ;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. buty baaardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
Your opinion is very important to me.