poniedziałek, 24 lutego 2014

24.01.14

Większość osób która tutaj zagląda zapewne sama prowadzi bloga, nie mówię  tylko o blogach modowych a o wszystkich, niezależnie od tematyki. Ten głęboki wniosek doprowadził mnie do dzisiejszego posta, w którym chciałabym napisać kilka o słów o ciężkim życiu blogera, a mianowicie o przydatnym nam narzędziu do komunikacji jakim jest Facebook.
Zakładając bloga, jedynym moim celem było dać upust mojej nadmiernej kreatywności oraz zainteresowaniu modą, byłabym jednak totalną hipokrytką mówiąc, że nie marzyłam ani przez chwilę o tym aby stał się on moją pracą albo pomógł mi jakąś znaleźć.
Dzisiaj po niemal 3 latach prowadzenia tej strony chciałabym aby grono odbiorców było jednak większe, duża ilość wejść jest generowana poprzez linki na Facebook'u.
Tutaj pojawia się problem nad którym siedzę już od kilku miesięcy. Czy pozyskanie większej ilości lajków poprzez wykupienie opcji promowania na FB jest zgodne z moim podstawowym założeniem że "The Blonde's" ma skupiać tylko i wyłącznie ludzi szczerze zainteresowanych czy jednak dać się ponieść fali kupowania zainteresowania i poprostu pogodzić się z rzeczywistymi zasadami gry?
Szczerze powiem, że nie wiem.
Wiem za to, że za każdym razem kiedy jestem od krok od przycisku "promuj", towarzyszy temu niemiłe ukłucie w sercu, że nie tak to miało być, że to nie ja. 


ponczo/cape- Stradivarius,
botki/shoes- Stradivarius,
torebka/bag- Mohito,
legginsy/leggings- Cubus



3 komentarze:

  1. Powiem Ci szczerze, że to nie jest może zgodne z zasadą blogera, który prowadzi bloga bo lubi , a nie takiego który chce wzbudzać zainteresowanie, żeby dajmy na to mieć reklamodawców czy więcej lajków. Ja kliknęłam raz - nie po to, żeby przypadkowi ludzie nacisnęli lubię to, ale żeby sprawdzić jak to działa. Nie wydaje mi się, żeby sztuczne generowanie było złe, ale teraz już wiem, że to nie dla mnie. Moja rada to po prostu spróbuj i zobaczysz co o tym myślisz.
    Ps. Ponczo jest piękne. Karmelowy kolor to jeden z moich ulubionych <3
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są obłędne :)

    5waystobepretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look;) wszystko mi się podoba;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna!
Your opinion is very important to me.